Zott, Zottarella konkurs

Produkt

Zottarella, kultowy produkt, synonim mozzarelli – najczęściej wybierany tego rodzaju ser przez Polaków. Używana w sałatkach, ale mająca znacznie więcej zastosowań.

Zadanie

Przygotować aktywację konsumencka, która nie tylko spotka się z pozytywnym odbiorem konsumentów, ale też podkreśli emocjonalne aspekty wizerunki marki. A to nie koniec wyzwań! W ramach aktywacji mieliśmy również pokazać możliwości, jakie oferuje Zottarella, inspirować i zachęcać do kulinarnych eksperymentów.

Rozwiązanie

Kuchnia, to miejsce, gdzie tylko kreujemy, ale też odtwarzamy wspomnienia – nawiązując do naszych wakacyjnych wojaży, czy marzeń z nimi związanych. Dlatego konsumentów zaprosiliśmy do zabawy, gdzie mogli podzielić się swoimi najlepszymi chwilami, którym towarzyszyła Zottarella. W ten sposób konkurs oparliśmy o produkt, wspierając jego wizerunek, a komunikacyjnie nawiązaliśmy do wspomnień, wspólnych chwil i małych przyjemności. Prosta mechanika i aż 500 nagród zaowocowało lawiną zgłoszeń. Konsumenci docenili kreatywną narrację, z chęcią biorąc udział w aktywacji. A Zottarella? Nie tylko świetnie smakuje, ale od teraz zabiera nas w podróż ku wspaniałym chwilom razem.

Produkt

Zottarella, kultowy produkt, synonim mozzarelli – najczęściej wybierany tego rodzaju ser przez Polaków. Używana w sałatkach, ale mająca znacznie więcej zastosowań.

Zadanie

Przygotować aktywację konsumencka, która nie tylko spotka się z pozytywnym odbiorem konsumentów, ale też podkreśli emocjonalne aspekty wizerunki marki. A to nie koniec wyzwań! W ramach aktywacji mieliśmy również pokazać możliwości, jakie oferuje Zottarella, inspirować i zachęcać do kulinarnych eksperymentów.

Rozwiązanie

Kuchnia, to miejsce, gdzie tylko kreujemy, ale też odtwarzamy wspomnienia – nawiązując do naszych wakacyjnych wojaży, czy marzeń z nimi związanych. Dlatego konsumentów zaprosiliśmy do zabawy, gdzie mogli podzielić się swoimi najlepszymi chwilami, którym towarzyszyła Zottarella. W ten sposób konkurs oparliśmy o produkt, wspierając jego wizerunek, a komunikacyjnie nawiązaliśmy do wspomnień, wspólnych chwil i małych przyjemności. Prosta mechanika i aż 500 nagród zaowocowało lawiną zgłoszeń. Konsumenci docenili kreatywną narrację, z chęcią biorąc udział w aktywacji. A Zottarella? Nie tylko świetnie smakuje, ale od teraz zabiera nas w podróż ku wspaniałym chwilom razem.