Zamek Królewski – Kampania Citylight

PROJEKT

Zamek Królewski to nie marka, to symbol. Niestety, wraz z upływającym czasem pokrył się on odrobiną kurzu, tracąc na atrakcyjności dla nowych pokoleń. Wystawy czasowe ciągle spotykają się z żywą reakcją odwiedzających, ale stała ekspozycja wydaje się być zapomniana, mimo niezwykłych bogactw, jakie w sobie kryje.

 

ZADANIE

Wyzwane, jakie otrzymaliśmy było jasne, a jednocześnie całkiem skomplikowane. Przygotować materiały wizerunkowe dla marki, które skłonią odbiorców do odkrycia i poznania tego miejsca na nowo. Projekt nie tylko musiał zaakcentować obecny wizerunek, ale też otworzyć go na nowe interpretacje.

 

ROZWIĄZANIE

Czym dla Polaków jest Zamek Królewski? Wielka historią – a naszym zadaniem, było pokazać, że ta historia jest blisko, jest dostępna i otwarta dla każdego. Tak powstało hasło  TAK BLISKO WIELKIEJ HISTORII i KV, które je obrazowały. Oparte na idei miksowania współczesnej wrażliwości vs historia sztuki, zapraszają odbiorców do odkrywania Zamku, pokazując go, jako przyjazne i otwarte miejsce spotkań.

PROJEKT

Zamek Królewski to nie marka, to symbol. Niestety, wraz z upływającym czasem pokrył się on odrobiną kurzu, tracąc na atrakcyjności dla nowych pokoleń. Wystawy czasowe ciągle spotykają się z żywą reakcją odwiedzających, ale stała ekspozycja wydaje się być zapomniana, mimo niezwykłych bogactw, jakie w sobie kryje.

 

ZADANIE

Wyzwane, jakie otrzymaliśmy było jasne, a jednocześnie całkiem skomplikowane. Przygotować materiały wizerunkowe dla marki, które skłonią odbiorców do odkrycia i poznania tego miejsca na nowo. Projekt nie tylko musiał zaakcentować obecny wizerunek, ale też otworzyć go na nowe interpretacje.

 

ROZWIĄZANIE

Czym dla Polaków jest Zamek Królewski? Wielka historią – a naszym zadaniem, było pokazać, że ta historia jest blisko, jest dostępna i otwarta dla każdego. Tak powstało hasło  TAK BLISKO WIELKIEJ HISTORII i KV, które je obrazowały. Oparte na idei miksowania współczesnej wrażliwości vs historia sztuki, zapraszają odbiorców do odkrywania Zamku, pokazując go, jako przyjazne i otwarte miejsce spotkań.