Fazer, Dumle konkurs

Produkt:

Dumle to kultowa marka z Finlandii. Te cukierki z nadzieniem toffi cieszą się popularnością na całym świecie.

Zadanie

Przygotowanie aktywacji podkreślającej międzynarodowy charakter Dumli. Miejsce akcji lotnisko.

Rozwiązanie

Na lotnisku się przede wszystkim czeka. Czasem bardzo długo. Naszym pomysłem było sprawić, żeby to czekanie stało się dobrą zabawą. Przygotowaliśmy specjalny paszport Dumli i nagrody, które przyspieszały poruszanie się po lotnisku: walizko – hulajnogi. Zadanie konsumenta: cieszyć się smakiem Dumli i kreatywnie wypełnić paszport. A gdyby czasu jeszcze zostało, przygotowaliśmy dodatkowe zabawy na czekanie – łamigłówki. Całość ubraliśmy w charakterystyczne dla marki ilustracje, oddające jej credo – never grow up.

Wyrazista grafika, ciekawa aktywacja, a do tego wszystko wpisane w potrzeby konsumentów. Efekt naszych działań mógł być tylko jeden: wzrost sprzedaży produktu i zadowolenie na twarzach konsumentów.

Produkt:

Dumle to kultowa marka z Finlandii. Te cukierki z nadzieniem toffi cieszą się popularnością na całym świecie.

Zadanie

Przygotowanie aktywacji podkreślającej międzynarodowy charakter Dumli. Miejsce akcji lotnisko.

Rozwiązanie

Na lotnisku się przede wszystkim czeka. Czasem bardzo długo. Naszym pomysłem było sprawić, żeby to czekanie stało się dobrą zabawą. Przygotowaliśmy specjalny paszport Dumli i nagrody, które przyspieszały poruszanie się po lotnisku: walizko – hulajnogi. Zadanie konsumenta: cieszyć się smakiem Dumli i kreatywnie wypełnić paszport. A gdyby czasu jeszcze zostało, przygotowaliśmy dodatkowe zabawy na czekanie – łamigłówki. Całość ubraliśmy w charakterystyczne dla marki ilustracje, oddające jej credo – never grow up.

Wyrazista grafika, ciekawa aktywacja, a do tego wszystko wpisane w potrzeby konsumentów. Efekt naszych działań mógł być tylko jeden: wzrost sprzedaży produktu i zadowolenie na twarzach konsumentów.