Katrin - Katalog produktowy 

Projekt

Katalog produktowy dla każdej marki to duże wydarzenie. To codzienne narzędzie pracy handlowców, musi nie tylko w jasny sposób komunikować poszczególne produkty marki, ale swoją formą zapraszać do jej świata, budując wizerunku organizacji,

 

Zadanie

Marka Katrin to lider rynku produktów higienicznych. Część fińskiej korporacji Metsa, która niezwykłą uwagę przywiązuje do rozwiązań wspierających środowisko. Firma od lat działa wg zasad zrównoważonego rozwoju, dbając delikatną równowagę, pomiędzy efektywnością działań, a bezpieczeństwem ekologicznym.

 

Rozwiązanie

Projektując katalog, staraliśmy się oddać rzeczywistość marki, pokazując czysty, poukładany świat, gdzie każdy produkt ma swoje miejsce, a co za tym idzie, wszystko jest przemyślane, ułożone i pełne wartości. Prosty układ graficzny, wykorzystanie kodu kolorystycznego marki oraz przemyślane użycie zdjęć, stworzyły katalog, który chwalą sobie handlowcy w codziennej pracy.

Projekt

Katalog produktowy dla każdej marki to duże wydarzenie. To codzienne narzędzie pracy handlowców, musi nie tylko w jasny sposób komunikować poszczególne produkty marki, ale swoją formą zapraszać do jej świata, budując wizerunku organizacji,

 

Zadanie

Marka Katrin to lider rynku produktów higienicznych. Część fińskiej korporacji Metsa, która niezwykłą uwagę przywiązuje do rozwiązań wspierających środowisko. Firma od lat działa wg zasad zrównoważonego rozwoju, dbając delikatną równowagę, pomiędzy efektywnością działań, a bezpieczeństwem ekologicznym.

 

Rozwiązanie

Projektując katalog, staraliśmy się oddać rzeczywistość marki, pokazując czysty, poukładany świat, gdzie każdy produkt ma swoje miejsce, a co za tym idzie, wszystko jest przemyślane, ułożone i pełne wartości. Prosty układ graficzny, wykorzystanie kodu kolorystycznego marki oraz przemyślane użycie zdjęć, stworzyły katalog, który chwalą sobie handlowcy w codziennej pracy.